Opći uvjeti poslovanja

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

Dobrodošli na internet stranicu www.eurekashop.hr, kojom upravlja tvrtka Beres d.o.o. (u nastavku: tvrtka). Internet stranica je kreirana s ciljem obavještavanja šire javnosti o tvrtki i njenim uslugama. Molimo vas da kao posjetitelj naše internet stranice poštujete sve dolje navedene uvjete. Pregledavanjem ili korištenjem ove internet stranice potvrđujete da ste navedene uvjete pročitali, da ih razumijete te da se s njima slažete i u potpunosti ih prihvaćate.

Vlasnik internet stranice će, s potrebnom pažnjom, pokušati osigurati točnost i pravodobnost podataka na internet stranici. Istovremeno zadržava pravo izmjene sadržaja internet stranice ili ukidanja ažuriranja, bez ikakve prethodne najave te ne preuzima nikakvu odgovornost za ponovnu obnovu internet stranice. Isto tako, vlasnik internet stranice može bilo kada i bez ikakve obavijesti promijeniti usluge, proizvode, cijene ili programe opisane na ovoj internet stranici. Prije korištenja podataka s internet stranice, provjerite točnost informacija u tvrtki. Korištenje trgovačke marke vlasnika internet stranice je dozvoljeno samo  uz prethodno dopuštenje vlasnika internet stranice. Sve tekstove, slike, kao i ostali sadržaj koji je prikazan na internet stranici, je odabrao i uredio vlasnik internet stranice te su oni samo informativni podaci prikupljeni s ciljem predstavljanja usluga tvrtke Beres d.o.o..

INTERNET TRGOVINA EUREKASHOP.HR

Opći uvjeti internet trgovine su sastavljeni u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), Zakonom o zaštiti osobnih podataka (ZVOP-1), Općom uredbom EU o zaštiti podataka (GDPR) te Zakonom o elektronskim komunikacijama (ZEKom-1), a uzimaju u obzir i međunarodne kodekse e-poslovanja.

Opći uvjeti poslovanja uređuju djelovanje internet trgovine, prava i obaveze korisnika i internet trgovine te uređuju poslovni odnos između internet trgovine i kupca. Kupca obvezuju opći uvjeti, koji su važeći u trenutku kupovine (predaje internetske narudžbe). Korisnik je prilikom predaje narudžbe svaki put posebno upozoren na opće uvjete poslovanja te njenom predajom potvrđuje upoznatost s njima.

Kupovina u internet trgovini Eurekashop.hr je moguća uz registraciju. Prilikom registracije je posjetitelju dodijeljeno korisničko ime, koje je jednako njegovoj e-mail adresi, i lozinka. Registracijom posjetitelj postaje korisnikom internet trgovine.

CIJENE

Sve cijene na internet trgovini Eurekashop.hr su navedene u KN i uključuju PDV. Cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju unaprijed određene vrijednosti. Ponuda vrijedi do opoziva. Popusti i druge akcije se u pravilu ne zbrajaju.

Usprkos izuzetnim naporima da osiguraju ažurirane i točne podatke, može se dogoditi da je podatak o cijeni kriv. U tom slučaju, ili u slučaju da se cijena proizvoda promijeni u toku obrade narudžbe, tvrtka će omogućiti kupcu odustajanje od kupovine.

NAČINI PLAĆANJA

Internet trgovina omogućava sljedeće oblike plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem – kupac plaća dostavljaču s gotovinom, onda kada on dostavi naručenu robu na adresu kupca.
  • Sa kreditnom karticom ili putem Paypal tijekom narudžbe.
  • Avansno plaćanje za proizvode je moguće samo po prethodnom dogovoru i za narudžbe u vrijednosti iznad 1 500 kn.

TROŠKOVI i DOSTAVA ROBE

Kupac je prilikom kupnje za naručene proizvode dužan poravnati i troškove dostave prilikom preuzimanja robe, osim prilikom narudžbe određenih proizvoda koji u opisu imaju napomenu: „poštarina uključena u cijenu“ ili „besplatna dostava“.

Za dostavu narudžbi na području Republike Hrvatske koristimo kurirsku službu GLS. Naručene proizvode vam dostavljaju na adresu koju ste naveli kao adresu za dostavu te prilikom plaćanja pouzećem naplaćuju proviziju za plaćanje UPN obrasca po cjeniku. Dostava se u pravilu odvija u jutarnjim satima. U slučaju da u vrijeme dostave pošiljku ne možete preuzeti, to možete učiniti kasnije na najbližem depoju ili u paketomatu.

Troškove otpreme narudžbe (poštarine) ne naplaćujemo.

FAKTURIRANJE

Ova web trgovina je maloprodajna internetska trgovina namijenjena samo krajnjim potrošačima (B2C). U tom pogledu ne omogućujemo B2B prodaju putem naših internetskih trgovina i stoga ne nudimo mogućnost izdavanja računa pravnim osobama. U slučaju da želite uspostaviti B2B odnos s našom tvrtkom i kupiti veće količine (moguća je kupnja samo cilejog paketa /karton/, minimalna vrijednost narudžbe za B2B prodaju je 5.000 EUR /bez PDV-a/), molimo kontaktirajte naš tim veletrgovaca na email adresu [email protected]

NARUČIVANJE ROBE I POSTUPAK KUPOVINE

Kupac može željenu robu naručiti preko telefona, putem elektronske pošte ili kupovinom u internet trgovini. U primjeru kupovine putem internet trgovine se posjetitelj internet trgovine mora registrirati kao korisnik. Nakon registracije, korisnik može započeti s postupkom naručivanja. Prije nego što potvrdi narudžbu, kupac ima mogućnost pregledati narudžbu te unijeti popravke za izabrane proizvode i količinu izabranih proizvoda. Nakon potvrđivanja narudžbe kupac može popravke narudžbe obaviti putem elektronske pošte ili preko telefona tvrtke Beres d.o.o., međutim samo do trenutka isporuke.

Postupak kupovine:

  1. korak: Kupac u ponudi internet trgovine izabere željeni proizvod i količinu te izbor potvrdi klikom na gumb »dodaj u košaricu«. U slučaju kupovine više različitih proizvoda, postupak se ponavlja za svaki proizvod. Kada je biranje proizvoda završeno, kupac ima na raspolaganju pregled sadržaja narudžbe. Nakon provjeravanja sadržaja narudžbe, izbor potvrđuje klikom na gumb »završi kupovinu«. Aplikacija će od korisnika zahtijevati unošenje korisničkog imena i lozinke ili registraciju. Postupak nakon registracije završava izborom načina dostave i plaćanja te klikom na gumb »potvrdi narudžbu«.
  2. korak: Nakon predaje narudžbe, kupac na svoju elektronsku adresu prima obavijest da je narudžba zaprimljena. U tom koraku kupac ponovno ima mogućnost pregledati sadržaj narudžbe. Ukoliko je došlo do greške prilikom kupovine, kupac ima mogućnost poništiti narudžbu. Kupac može putem elektronske pošte ili preko telefona poništiti narudžbu u roku 2 sata nakon predaje narudžbe. U slučaju poništavanja narudžbe putem elektronske pošte, u poruci je potrebno navesti sljedeće podatke: u predmetu poruke: Poništavanje narudžbe; a u sadržaju poruke: a) ime proizvoda b) ime i prezime kupca te c) adresu kupca.
  3. korak: Ako kupac ne poništi narudžbu, ona odlazi u daljnju obradu kod prodavatelja. Nakon zaprimanja narudžbe, prodavatelj provjerava dostupnost naručenih proizvoda te narudžbu potvrđuje, odnosno s razlogom odbija. Prilikom potvrđivanja narudžbe, prodavatelj putem elektronske pošte obavještava kupca o predviđenom roku dostave. Ukoliko su proizvodi na zalihi, prodavatelj u roku od 3 radna dana proizvode odgovarajuće zapakira te paket šalje na danu adresu. Kupac prima račun putem elektronske pošte na e-adresu, koju je naveo kod predajo narudžbe.

Kupoprodajni ugovor između prodavatelja i kupca je sklopljen u trenutku kada kupac potvrdi narudžbu (kupac prima elektronsku poruku o statusu Narudžba potvrđena). Od toga trenutka su sve cijene i drugi uvjeti kupovine fiksni i vrijede kako za prodavatelja, tako i za kupca. Kupoprodajni ugovor je u elektronskom obliku spremljen na poslužitelju tvrtke.

Korisnik može poništiti registraciju u svakom trenutku. To može napraviti tako da pisanom izjavom obavijesti prodavatelja o poništavanju registracije. Prije davanja izjave o otkazivanju registracije, korisnik mora podmiriti sve eventualno nepodmirene obaveze prema prodavatelju.

Sigurnosna upozorenja prilikom korištenja svih proizvoda.

Prije korištenja proizvoda je potrebno pročitati upute za korištenje. Svaki proizvod je, prije korištenja, potrebno isprobati na siguran način. Ukoliko niste potpuno sigurni na koji bi način proizvod isprobali ili niste uvjereni da je proizvod siguran za korištenje te mislite da postoji mogućnost da uzrokuje materijalnu štetu ili škodi zdravlju ljudi, molimo vas da proizvod ne koristite, da o tome obavijestite prodavatelja te mu vratite proizvod. Sve proizvode koristite prema vlastitom nahođenju i na vlastitu odgovornost.

Nastojimo ponuditi što detaljnije i pravilnije opise proizvoda i slika. Usprkos tome, ne možemo jamčiti da su svi navedeni podaci o proizvodu i njihove slike potpuno točni. U slučaju nejasnoća, točnost informacija provjerite s prodavateljem.

PRAVO ODSTUPANJA OD UGOVORA

Kod ugovora sklopljenih na daljinu ili izvan poslovnih prostora ima potrošač u skladu s ZVPot pravo da nas u roku od 14 dana obavijesti da odstupa od ugovora, bez da bi morao navesti razloge za svoju odluku. Potrošač je fizička osoba koja stječe ili koristi robu i usluge u svrhe izvan svoje profesionalne ili profitne aktivnosti. Mogućnost odstupanja od ugovora u skladu s ZVPot se dakle NE primjenjuje na pravne osobe.

Kupac koji odstupi od ugovora ili narudžbe mora vratiti robu neoštećenu u originalnoj ambalaži i u nepromijenjenoj količini. U slučaj da prodavatelj primijeti da je vraćena roba oštećena ili da je vraćena količina promijenjena, prodavatelj ima pravo odbiti odstupanje od ugovora, a kupac je dužan poravnati i moguću nastalu štetu.

Pravo od odstupanja od ugovora nemate u sljedećim slučajevima:

  • ako roba ili dodatna oprema nije vraćena u originalnoj neoštećenoj ambalaži i u nepromijenjenoj količini;
  • ako uređaj ili programska oprema sadrže korisnikove podatke, slike, postavke;
  • ako je sigurnosni pečat na robi oštećen ili slomljen;
  • ako su upute i jamstveni list oštećeni ili izgubljeni;
  • prilikom dobave robe koja je zbog svoje prirode nerazdvojivo pomiješana s drugim predmetima;
  • prilikom kupnje baterija, akumulatorskih baterija i akumulatorskih paketa, kablova, žarulja i dijelova ukoliko ste otvorili sigurnosni pečat ili u slučaju da je uklonjena originalna ambalaža;
  • prilikom dobave modela, koji su dijelom ili u potpunosti sastavljeni od strane potrošača;
  • prilikom kupnje proizvoda za jednokratno korištenje, rezervnih ili nadomjesnih dijelova.

Obavijest o odstupanju možete podnijeti tvrtki s nedvosmislenom izjavom, iz koje je jasno vidljivo da odstupate od ugovora. Obavijest o odstupanju nam možete poslati:

  • pismeno na adresu tvrtke;
  • u elektronskom obliku na [email protected], u tom primjeru ćemo vam odmah potvrditi da smo zaprimili obavijest o odstupanju od ugovora;
  • označite na zadnjoj strani računa da vraćate proizvod te ga zajedno s računom vratite na našu adresu.

Smatra se da ste izjavu o odstupanju predali pravodobno ako ju pošaljete u roku koji je predviđen za odstupanje od ugovora. Teret dokaza za ostvarivanje prava odstupanja iz ovog člana snosi potrošač.

Uvjeti odstupanja od ugovora:

https://www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-za%C5%A1titi-potro%C5%A1a%C4%8Da

Ukoliko ste robu već primili, a odstupite od ugovora, morate robu vratiti u roku od 14 dana nakon slanja obavijesti o odstupanju od ugovora na našu adresu. Smatra se da ste pravovremeno vratili robu ako ju pošaljete prije isteka 14-dnevnog roka za povrat. Proizvode morate vratiti neoštećene u nepromijenjenoj količini i u originalnoj, neoštećenoj ambalaži. Oštećene proizvode,  proizvode u promijenjenoj količini i proizvode u neoriginalnoj ili oštećenoj ambalaži nije moguće vratiti.  Proizvode vratite kao paket i ne kao pismo. Proizvodima koji se vraćaju mora biti priložena kopija računa, a cijenit ćemo ako ispunite i obrazac za vraćanje robe na stražnjoj strani računa, kako bi što brže mogli provesti cijeli proces. U slučaju odstupanja od ugovora pokrivate samo troškove povrata robe.

Ukoliko ste naručenu robu već platili, odmah, odnosno u roku od 14 dana nakon zaprimanja obavijesti o odstupanju od ugovora, ćemo vam vratit sve zaprimljene uplate koje ste izvršili zbog narudžbe.

Ukoliko ste robu već primili, a odstupite od ugovora, morate robu vratiti u roku od 14 dana nakon predane obavijesti o odstupanju od ugovora. Povrat zaprimljenih uplata ćemo u tom slučaju zadržati do preuzimanja vraćene robe ili dok nam ne predočite dokaze, da ste robu poslali nazad. Zaprimljene uplate ćemo vam vratiti s onim sredstvom plaćanja koje ste koristili prilikom kupovine u primjeru, da je kupnja obavljena kreditnom karticom. Ukoliko ste platili prilikom preuzimanja, je povrat sredstava moguć samo na vaš tekući račun. Najbrži i najjednostavniji način povrata je na vaš IBAN (osobni račun). Molimo vas, da nam pošaljete broj osobnog računa ili ga napišete na obrazac za povrat robe (formular).

Preporučujemo, da nas prije povrata obavijestite putem elektronske pošte.

Ako proizvod ne radi pravilno ili ne radi u skladu s vašim očekivanjima, molimo vas da nazovete našu tehničku službu na telefonski broj, na kojem vam naši konzultanti mogu pomoći s potrebnim savjetima. Na taj ćete način izbjeći eventualno krivu uporabu proizvoda i oštećenja samoga proizvoda, kao i moguća oštećenja drugih stvari.

Reklamacije za proizvode za koje se ustanovi da su bili oštećeni zbog nepravilnog ili neprimjerenog korištenja odnosno postupanja s njima na način koji nije nužno potreban za određivanje prirode, značajki i rada proizvoda, nećemo moći uzeti u obzir. Ukoliko takav proizvod nakon odbijanja reklamacije budete htjeli ponovno preuzeti, poslati ćemo vam ga i naplatiti troškove povezane s dostavom takvog proizvoda ili možete takav proizvod preuzeti na našoj adresi.

MANE STVARI

Prodavatelj mora kupcu izručiti robu u skladu s ugovorom te odgovara za mane stvari svojeg ispunjenja.

Kada se radi o mani stvari:

  • ako stvar nema značajke koje su potrebne za njeno normalno korištenje ili za promet;
  • ako stvar nema značajke koje su potrebne za posebno korištenje za koje ju kupac kupuje, a koja je prodavatelju bila, odnosno bi morala biti, poznata;
  • ako stvar nema značajke i odlike koje su bile izričito ili implicitno dogovorene, odnosno propisane;
  • ako je prodavatelj izručio stvar koja ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako se uzorak ili model ne prikazuju samo u informativne svrhe.

Primjerenost robe za normalno korištenje se ocjenjuje obzirom na uobičajenu robu ista vrste i uz uvažavanje bilo kakvih prodavačevih izjava o značajkama robe, koje je dao prodavatelj ili proizvođač, prije svega oglašavanjem, prezentiranjem proizvoda ili navodima na samoj robi. Za odgovornost za mane stvari se primjenjuju odredbe zakona koje uređuju ugovorne obveze.

Kako se mana stvari ostvaruje?

Kupac može ostvariti svoja prava iz mane stvari, ukoliko nas o grešci obavijesti u roku od dva mjeseca od dana kada je mana stvari otkrivena. Kupac mora u izvješću o mani stvari precizno opisati manu stvari te nam omogućiti da pogledamo predmet. Obavijest o mani stvari nam kupac može iznijeti osobno, prilikom čega mu moramo izdati potvrdu ili može poslati obavijest u prodavaonicu, u kojoj je predmet bio kupljen ili zastupniku prodavatelja s kojim je sklopio ugovor.

Kada prodavatelj ne odgovara za mane stvari?

Prodavatelj ne odgovara za mane stvari na robi onda kada se one pokažu jednu godinu nakon što je predmet bio izručen. Ako je predmet ugovora između prodavatelja i kupca rabljena stvar, ne odgovaramo za mane stvari na robi kada se one pokažu nakon što prođe godina dana od kada je stvar bila izručena. Smatra se da je mana stvari nastala već za vrijeme izručenja, ukoliko se pojavi u roku šest mjeseci od izručenja.

JAMSTVO

U slučaju da vaš proizvod ne radi pravilno, možete koristiti jamstvo. Na sve elektroničke uređaje  u našoj ponudi imamo 12 mjeseca jamstva. Jamstvo vrijedi od datuma zapreme robe. Jamstvo možete ostvariti s jamstvenim listom, računom i drugim dokumentima koji su navedeni na računu. Imate nepotvrđen jamstveni list? Bez brige! U tom slučaju sukladno s 18. članom Zakona o sigurnosti potrošača nije potrebno da ga prodavatelj posebno potvrdi.

Jamstvo ne vrijedi u slučaju:

  • fizičkog oštećenja;
  • trošenja uzrokovanog korištenjem;
  • greški koje nastaju zbog krivog, neodgovarajućeg i nemarnog korištenja proizvoda.

Ako popravak traje više od 45 dana, proizvod vam zamijenimo novim. Ukoliko to nije moguće, u cijelosti vam vraćamo iznos za proizvod.

Zaštita podataka

Vaši će osobni podaci biti zaštićeni u skladu s važećim propisima. Podaci pridobijeni prilikom naručivanja robe će se koristiti za slanje ponude, računa i ostale potrebne poslovne komunikacije između vas i prodavatelja. Za zaštitu osobnih podataka je odgovoran i sam korisnik i to na način da se pobrine za sigurnost svojega korisničkog imena i lozinke te za odgovarajuću programsku (antivirusnu) zaštitu svojeg računala.

Dostupnost informacija

Prodavatelj se obvezuje da će kupcu uvijek osigurati sljedeće informacije:

  • identitet tvrtke (ime i sjedište tvrtke, broj registra),
  • kontaktne podatke koji korisniku omogućavaju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon),
  • značajna svojstva robe, odnosno usluge (uključujući usluge nakon prodaje i jamstva),
  • konačnu cijenu robe ili usluga, uključujući poreze, ili način izračunavanja cijene ako je zbog prirode robe ili usluge nije moguće izračunati unaprijed,
  • dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga koja je u ponudi na internet stranici bi trebala biti dostupna u razumnom roku),
  • uvjete plaćanja, uvjete dostave proizvoda ili izvršavanja usluge (način, mjesto i rok dostave),
  • informacije o eventualnim dodatnim troškovima prijevoza, dostave ili slanja ili, ukoliko ih nije moguće unaprijed izračunati, upozorenje da takvi troškovi mogu nastati,
  • vremensku valjanost ponude,
  • uvjete, rokove i postupke u slučaju odstupanja od ugovora; uz to, i o tome postoje li te koliki su troškovi povrata robe,
  • objašnjenje postupka za žalbu, uključujući sve podatke osobe za kontakt ili službe za korisnike,
  • upoznatost s odgovornošću za mane stvari,
  • mogućnost i uvjete usluga nakon kupovine i dobrovoljnoga jamstva, kada je to potrebno,
  • prilikom pripreme internet stranice može doći do grešaka na koje ne možemo utjecati te za njih ne odgovaramo. U slučaju velikog odstupanja cijena ili tehničkih podataka ćemo vas prilikom vaše narudžbe o tome obavijestiti.

Izvansudsko rješavanje sporova i drugih pravnih pitanja

Prodavatelj nastoji učiniti sve što je u njegovoj moći da se mogući sporovi riješe sporazumno, međutim ukoliko to nije moguće, za rješavanje tih sporova je nadležan sud u Ljubljani.

Podatci o upisu u registar s naznakom registra i brojem upisa:

BERES, mednarodna trgovina d.o.o.
Sjedište: Luče 83, 3334 Luče
Matični broj: 8512973000
Porezni broj: SI63269082
Porezni obveznik: DA
Upis u registar: 26.9.2019
SKD: G47.910 – Trgovina na malo putem pošte ili interneta

Platforma za rješavanje sporova

S 15. veljače 2016 Europska komisija je pripremila platformu za izvansudsko rješavanje sporova. Potrošači tako imaju mogućnost da sporove vezane za svoje internet narudžbe najprije riješe bez uplitanja suda. Platforma za rješavanje sporova je na raspolaganju na internet stranici http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Više informacija o platformi za rješavanje sporova je na raspolaganju na internet stranici  http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.

Tvrtka Beres d.o.o. u skladu sa zakonskim normama ne priznaje nikakvog izvođača izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkog spora, kojeg potrošač može pokrenuti u skladu sa Zakonom o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova.

KOMUNIKACIJA

Beres d.o.o. će s korisnikom stupiti u kontakt putem komunikacijskih veza na daljinu samo ako se korisnik tome izričito ne protivi.  Elektronske i/ili SMS poruke u svrhu oglašavanja će sadržavati sljedeće komponente:

  • jasno i nedvosmisleno će biti označene kao poruke sa svrhom oglašavanja,
  • pošiljatelj će biti jasno vidljiv,
  • različite akcije, promocije i ostale marketinške tehnike će biti označene kao takve.

Također će se jasno definirati uvjeti sudjelovanja u njima:

  • način za odjavu od primanja poruka sa svrhom oglašavanja će biti jasno predstavljen,
  • želju korisnika da ne želi primati poruke sa svrhom oglašavanja će Beres d.o.o. izričito poštovati.

MIŠLJENJA/KOMENTARI KORISNIKA

Mišljenja, odnosno komentari korisnika te recenzije proizvoda koje kupci napišu dio su funkcionalnosti trgovine namijenjene korisničkoj zajednici. Ponuditelj usluga omogućava da mišljenje napiše bilo koji registrirani korisnik trgovine, a prije konačne objave ih ponuditelj pregleda. Ponuditelj neće objaviti mišljenja, odnosno doprinose, koji su na bilo koji način uvredljivi, opsceni ili po mišljenju ponuditelja ne predstavljaju korist drugim korisnicima i posjetiteljima.

Slanjem mišljenja ili komentara se korisnik izričito slaže s uvjetima korištenja te dopušta ponuditelju da objavi dio ili tekst u potpunosti u svim elektronskim i drugim medijima. Ponuditelj ima pravo sadržaj koristiti vremenski neograničeno i u bilo koju svrhu koja je u poslovnom interesu ponuditelja uključujući objavljivanje u oglasima ili drugim marketinškim komunikacijama. Autor mišljenja istovremeno izjavljuje i osigurava da posjeduje materijalna i moralna autorska prava za napisana mišljenja i komentare te da ta prava vremenski neograničeno prenosi na tvrtku Beres d.o.o..