Reklamacije i zamjene

REKLAMACIJE I ZAMJENE

Vraćanje i zamjena

U roku 14 dana od kupovine imate mogučnost vraćanja kupljenih artikala, uz to imate i pravo do zamjene artikla ili naknade novca.

Artikal koji želite vratiti ili zamijeniti mora biti neoštećen. Vraćen mora biti u originalnoj ambalaži sa svom priloženom opremom. U suprotnom slučaju će biti reklamacijski zahtjev odbijen ili djelomično razriješen.

U roku 14 dana od preuzima paketa u pisnom obliku obavijestite da odstupate od ugovora (preko emaila [email protected] ili pošte) te nam u roku 30 dana vratite proizvod na našu adresu: Beres d.o.o., Varaždinska 116, 10360 Sesvete. Na adresi imamo samo poštanski pretinac, zbog toga je moguča samo slanje poštom.

U slučaju povrata novca pišite nam na e-mail: [email protected] i u povratnom mailu poslat čemo vam formular za vračanje novca.

U slučaju zamjene proizvoda pišite nam na e-mail: [email protected] i u povratnom mailu poslat čemo vam formular za zamjenu artikla.

U paket priložite ispisan formular. Pakete, kod kojih neće biti priložen ispisan formular, nećemo moći identificirati. U tom slučaju vaš zahtjev za reklamaciju/zamjenu neće biti riješen.

Troškovi slanja su na strani pošiljatelja. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo.

U slučaju, da otkazivanje ugovora u pisnom obliku ne zaprimimo u roku 14 dana od primitka pošiljke, vraćanje ili zamjena nisu mogući.

U roku 8 radnih dana od primitka pošiljke će biti artikal zamijenjen ili vaš novac vraćen.

U primjeru uporabe proizvoda, vidljivih znakova uporabe ili oštete na kozmetičkim proizvodima vraćamo 50% vrijednosti artikla.

Reklamacije

U slučaju da vaš artikal nije ispravan, možete uvažiti garanciju. Na sve elektronske proizvode iz naše ponude imamo 12 mjeseci garancije.

Garancija ne važi u slučaju:

  • fizičkih oštećenja
  • istrošenosti zbog upotrebe proizvoda
  • greška koje nastanu zbog pogrešnog, neadekvatnog i nemarnog korištenja proizvoda

U slučaju reklamacije nas prije slanja artikla obavezno kontaktirajte na naš email:  [email protected]

Artikal mora biti vraćen u originalnoj in neoštećenoj ambalaži sa svom opremom. U suprotnom slučaju će biti reklamacijski zahtjev odbijen ili djelimično razriješen.

U slučaju reklamacije nam proizvod pošaljite na našu adresu: Beres d.o.o., Varaždinska 116, 10360 Sesvete. Na adresi imamo samo poštanski pretinac, zbog toga je moguča samo slanje poštom.

U slučaju povrata novca pišite nam na e-mail: [email protected] i u povratnom mailu poslat čemo vam formular za vračanje novca.

U slučaju zamjene proizvoda pišite nam na e-mail: [email protected] i u povratnom mailu poslat čemo vam formular za zamjenu artikla.

U paket uvijek priložite ispisan formular. Pakete, kod kojih neće biti priložen ispisan formular, nećemo moći identificirati. U tom slučaju vaš zahtjev za reklamaciju/zamjenu neće biti riješen.

Troškovi slanja su na strani pošiljatelja. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo.

Reklamacija će biti riješena u roku 8 radnih dana od primitka pošiljke.